Mina älskade vovvar ♥

Min kära Frodan som betyder så mycket för mig.
Även fast du har psykiska störningar så älskar jag dig ändå. Vi har alltid (sen vi blev VI) stöttat varandra och funnits där för varandra. När du har/hade de svårt och när jag har haft det svårt.
Jag vet att det är svårt för folk att fatta (haha) att man "orkar" med någon som är som du är.
Har separationsångest och kan sitta å SKRIKA efter mig. Men dom skulle bara veta hur mycket mer "idiot" du har varit.
Ja har hatat dig så himla mycket men nu älskar ja dig så mycket.
När jag fick dig då du var 1,5 år så va du ett monster. Hata alla andra hundar, idag bryr du dig inte. Rymde så fort du fick chansen, idag kan du vara lös :-)
Men som ja skrev tidigare vi har varit där för varandra i vått och tort
Älskar dig som faaaan!!!!




Så har vi fröken Becksson. Haha bitcharnas drottning. Ne men du är en go vovve med lite för mycket åsikter om saker och ting. När du kom till mig så hade ja de lite "ensamt" och du fick då bli min lilla bebis, vilket har resulterat i lite fel beteenden hos dig.. Men vi försöker jobba på de så gott de går då de finns tid.
Men nå charmigare klumpeduns finns det nog inte. DU vill väl men de blir så fel....
Älskar dig oxå min lilla minigris


Kommentarer
Postat av: veronica

Åhhh vad fint tårögd

kram

2009-06-26 @ 19:30:33
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/
Postat av: Yasmine - ffay

Ja fina färger :)

2009-06-26 @ 20:54:08
URL: http://metrobloggen.se/ffay
Postat av: Camilla

Kan du maila mig :-) Jag har blivit av med din emailadress.



kram

C

2009-06-27 @ 09:45:25
URL: http://rebuzkidz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0