Mika 4 månader, egen tid.....

Grattis mitt lilla ღ på 4 månaders dagen....
Nog den gladaste dagen på länge *weee* har bara vart trött gnällig idag och det är HELT acceptabelt :-)
Börjar bli lite "rädd" för att de é mjölken hon är allergisk mot. Eftersom de går helt klart uppåt med humöret, inte alls lika mycket kvidande i magen. Men är de de så får vi leva med det!

Mika och Bim från igår ♥



Semester vovve

Idag har vi vart ute i Grillby och hälsat på Frodo och Pingis, haha Frodan stanna där en natt till. Han har de så himla bra där. Å Becksson fick ju komma ut dit och träffa brorsan, leka en massa OCH jaga en skat unge.... Fy fan ve hemskt de va... Ja blev så rädd så ja skrek som en jävla psykopat (hörde ja efteråt i ekot, och av Fredrik) men hundarna fick syn på skatungen som troligtvis ramlat ner från boet och inte kunde flyga. Frodan som är en fågeljakthund i blodet tyckte ju att de va skit kul att jaga den och Becksson vet nog inte VARFÖR utan bara att man skulle jaga den. Frodan lyssna på mig när ja skrek åt honom att sluta men Beck va så "uppe" i det så hon hörde inte.... Va sååå rädd att dom skulle få tag på den, va tvungen att känga till henne för att hon skulle sluta... Så kom Fredrik och "hjälpte" mig.
Ingen fara skädd med fågeln så att ni vet de *pustar ut*
Det blev en himla massa sparka fotboll oxå, skoj skoj :-) Sen blir hundarna som sagt alltid bortskämda när dom kommer dit, en hel burk vov och massa falukorv fick dom, så gissa om Beck ligger och fiser illa nu *kräks*
Men jätte skönt att kunna ge hundarna "egen tid" så dom inte BARA e med varandra HEEEELA tiden

dragkamp...


Pingis kastar bollen....


Ruska huvudena av varandra


Snygging!!!!


Men sparka då.....


Haha fäller de som står i vägen *ler*


Cykling
 
När vi kom från Grillby åkte vi förbi midgårdsvallen till BMX banan. Henke tävla BMX.
Shit har åkte dendär banan förut, de e SKIT kul men SKIT jobbigt.
Grattis Henke som kom 5:a i finalen :-)  Jätte duktig... Haha men lite sött va de att Henke vart INTE alls så glad av att komma 5:a, när man kan komma 1:a lixom, Haha HELT rätt.... Ska man tävla så ska man fan vinna oxå... Skönt med folk som är dåliga förlorare.....

Henke längst till vänster, No1







Fika fika!!!

Efter cyklingen så bara de iväg hemmåt, där väntade besök av Angie, Thomas och Nonis. trevligt trevligt....
Va ett tag sedan vi sågs... Alltid lika trevligt. Med MASSSSSA kaffe, iaf för Angies del *ler*
Blir lite konstiga diskutioner om diverse "övernaturliga" grejer som finns eller inte finns... Haha ok om man tror på spöken, för dom FINNS men, folk i rymdskäpp, hum,... kanske inte... eller??


Ne nu ska ja göra nått annat... kram banan

Kommentarer
Postat av: Angie

Hehe försöker du påstå nu att jag dricker för mycket kaffe? ;) ler vet att jag är en jäkel på å sluka kaffe iofs... :) haha...



Thomas i bilen på väg hem: muttrar tycker ni va lite elaka...

Och sen började han förklara och dra upp hans 'fakta' och bla bla bla :) hahaha...

Orkade inte ens diskutera mer, så jag satt bara tyst :) haha...



Tack för ikväll, som ja skrev i mitt sms: det är alltid lika trevligt att umgås med er! :)



Nu ska jag lägga Jonathan, han är på jättedåligt humör :S



KRaaammm Angie

2009-06-06 @ 22:13:30
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Kattis

Kul med lite foton på Henke. Han va rätt nöjd ändå på kvällen och förstod att 5:a i sverige va rätt bra ändå. Men ny dag idag med nya utmaningar. Första start kl. 10.30. Vi kanske ses ;-) Kram

2009-06-07 @ 08:04:29
Postat av: Bim o Tuva

Blää vilken ful bild det vart på mig.. =( Ser full i fan ut, som att jag ska kidnappa Mika eller nåt.. Det skulle jag iof kunna göra ;) Tack för en trevlig stund! Vi får göra det lite oftare igen bara =)

2009-06-07 @ 20:03:53
URL: http://misstakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0