måla måla, och flytta!!

SKRIVER DETTA INLÄGG NU FÖR 3:E GÅNGEN! *HOPPAS DE FUNKAR*

Måla

I söndags var jag och Mika hemma hos Tezz, Tilda och Niclas. Skulle måla och göra avtryck av tjejernas händer och fötter. De gick väl sådär kan man säga, haha Tilda kunde göra själv och Mika vägra att öppna händerna *ler*
De sluta med att de va färg överallt, men rätt så bra avtryck iaf :-)
Färgen från deras kroppar fick dom sen duscha bort. Efter det så fick Tilda en glass för att hon va duktig och Mika fick ligga halvnaken på golvet och leka, hon va rätt så nöjd.













Tack för en super trevlig dag :-)


Flytta

I måndags var de dags för Maria och Fredrik att flytta.... Vi hjälpte till som vi lovat, men de va mest för ribbsens skull, *ler*
Jag kanske inte hjälpte till SÅ mycket men liten del gjorde ja iaf :-)
Å hade gråten i halsen nästan hela tiden, ja e sååå avis. Det var ju sååå nära att ja kunde ha bott o lgh mitt emot. De skulle va underbart om de hade vart så.... Men får stanna i denna lgh ett tag till :(
Mika var glad hela den dagen :-) antingen så sov hon eller så lekte hon i Evves gym :-)

Liam och Mika "leker"




Denna gång ja skrev detta inlägg blev de lite kortare....


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du gumman snart får du oxå flytta...;) G1 säger ja bara..:D

2009-06-17 @ 23:27:59
Postat av: maria

men du gumman snart får du oxå flytta...;) G1 säger ja bara..:D

2009-06-17 @ 23:28:29
Postat av: veronica

Jag vill oxå flytta... igen.. :-D

Varför vill ni flytta?



Jag lovar, jag ska bli bättre på att lägga upp bilder på Cindy :-D

-måste skärpa till mig!!

Men nu är det ju bara Cindy, jag, datorn och kameran på sjukhuset så nu kommer det määäängder med bilder upp!!!

Kraaam

2009-06-17 @ 23:29:12
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria

Vad fina avtryck ni lyckades med till slut, kan tänka mig att det är lite svårt med de små =)

2009-06-18 @ 08:39:52
URL: http://www.sandilli.se
Postat av: Kattis

Åh vilka fina kläder Mika har på sig..

Säg bara till när ni flytter så kommer jag och hjälper till. Blir det G1 eller?? Hoppas.

2009-06-18 @ 09:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0