En snabbvisit i Täby....

..........me vänner och barn.
Jag Fredrik, Hanna, Tezz, Niklas, Tilda och Mika + 2 barn i magen åkte till Täby centrum, Fred skulle hem till en kund som bor i närheten så vi åkte till för å kolla lite... Haha vi gick in i kanske 2 affärer sen skulle vi äta, så va klockan redan mycket så vi åkte hem, haha.... Men de va ändå lite för mycket folk där.
Hanna gick runt och bar på Mika, de va skoj, Mika va nöjdast. Hon fick se allt.

Tilda är så kär i Mika de e sååå sött, inne på Åhlens så skriker hon -BIKA! BIKA!
På donken skulle hon pussas och leka med Mika, visa gungorna, (inte för att Mika fatta men man får spela med)

Hej hej BIKA!!


Hanna och sweety pie


♥ ♥♥  Glada tjejer ♥ ♥ ♥


♥ LOVE ♥   Puss puss Bika!!


Haha munter!!



Vikent väääder!!!

Jag har aldrig haft problem med regn, men detta tar fan priset.... Nu har de regna FÖÖÖR mycket!
Det är super mysigt med regn annars, a när de  e varmt iaf, men nu e de kallt å rått inte alls skoj!
I går vid typ tio tiden på kvällen övertalar min kusin mig att åka hem till faster. Ja packa med mig Mika och for iväg...
Shit asså våran bil va inte skoj att köra med i allt vatten, de va så halt och lätt att få vattenplaning :S
Va livrädd, ville vända men gjorde inte de.....
Hemma hos faster så tog vi en kaffe, och snacka. Mika va INTE glad när vi kom dit, sen fick hon mat och så somnade hon, så sov hon hela tiden. Bella däremot va vaken hela tiden... Haha glad tjej!!!
Så va F*n ska man göra idag då?? Ja hoppas vi ska hem till Tezz och måla barnen :-)
Får se om de blir så.... Lägger in på bloggen hur fint de blir sen om ja hunnit ta några bilder.
Ska ha målat i Mikas "min bok" ska måla händer och fötter, men tror inte de kommer gå så bra me händerna men man får försöka .-)

Dom sa precis på nyheterna att det har regnat mest vid Arlanda ca 32mm

Kommentarer
Postat av: Millan

det va riktigt trevligt =) måste göras igen väldigt snart =)

2009-06-15 @ 10:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0