Barnmat........

Gav Mika en alvedon, hon somna i min famn. Skulle lägga ner henne i sängen, vakna på ett ögonblick. Nu somna hon igen och hänger på min arm. Vågar fan inte lägga över henne i sängen, Vill inte att hon ska vara ledsen mer :(

Idag när man har vart hemma har ja gjort puré till fröken en majspuré och en majs/morotpuré. Majsen va inte så god, men majs/morot gick ner :-)

Mysig sörja


Resultatet


Haha måste skriva om här om dagen då hon fick katrinplommonpuré.
De va absolut ingen hitt, hihi. Hon fick kvällningar och gjorde allt för att slippa svälja det.



Nu kräks jag....




Snälla sluta!!!!!!!!!!!!


Försöker hålla minen




Snacka me Tezz och bestämde att ho skulle komma hit efter hon hämtat Tilda så skulle vi fika på gården. Medans ja gjorde fikat så var Mika glad *weee* Hon lekte på golvet med sina saker men mest fötterna :-)






Packade med mig Kaffe, saft och kakor så gick ja ut och mötte dom.
Vi satte oss på bänken, Mika fick ligga på sin filt i gräset, till en början va hon glad. Men de minskade.
Tilda lekte i lekparken, mitt i solen, hon var dyngsvettig.... Söt :-)
Gott va de me fika och trevligt me sällskap. Försökte sitta lite i solen, men den flytta på sig hela tiden :-(
Sen skulle dom åka och hämta Niclas från jobbet så fick vi gå hem .-( När vi skulle skilja på oss så kom Gitta förbi och gav oss 4 mini pajer, shit va dom va söööta :-) tack så himla mycket. Blev skit glad, men jätte ledsen på samma gång, de e dehär jag menar. Ja kan ju inte äta dom :-(  sparar 2 till Tezz i morgon om hon skulle komma förbi igen, sen stoppar ja 2 i frysen så ska ja spara dom tills ja får äta dom *ler*
Tack Gitta de va riktigt snällt av dig :-)

Världens sötaste, eller hur?



Kommentarer
Postat av: Bim o Tuva

Hej Gumman. Trist att allt verkar kännas piss. Jag om någon vet! Hur länge ska du vara utan mjölkprodukter? Det måste ju märkas o gå åt rätt håll om det är problemet? Är ledig från jobbet Lördag o Söndag om du vill ha sällskap då! Annars jobbar jag resten av veckan.

2009-06-23 @ 22:33:16
URL: http://misstakes.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria

Förstår verkligen hur du känner nu, William vägrade vara utan oss lördag-söndag. Det enda som fungerade var om någon utav oss bar omkring på honom hela tiden. Nu var det här bara under två dagar men jag var helt slut efteråt och det kändes som minst en vecka! Tycker du är riktigt stark som kämpar på så som du gör!

2009-06-24 @ 08:01:00
URL: http://www.sandilli.se
Postat av: miq

kimi nu får vi tänka till , vem fan vill ha katrinplommonpure fyyy fan va äckligt hahaha !!!!

skulle ha gjort exat lika som miki mo =) .. hehe ..



jobbit det där med att inte få äte mjölk, men du klarar dig bra endå tycker jag =) jag därimot skulle typ kolavippa !!

pussss min vän =)

2009-06-24 @ 11:13:26
URL: http://Micaelar.bloggagratis.se
Postat av: gitta

va så lite så tråkigt bara att du inte kan äta dom :( har fortfarande inte hittat receptet men nu när grabbarna åkt ska ja kolla ordentligt hade de ju fan häromdagen :S börjar bli gammal o glömmsk ha ha PS: söta kort på Mika :D

2009-06-26 @ 20:27:10
URL: whttp://www.gitts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0