goodmorning

Just nu sover Mika, hon har vart super glad idag och verkligen "sjungit upp" nu på morgonen, haha hennes små "skrik" är ju underbara :-) Hahah vet att ja inte kommer säga de en dag väldigt snart :-)
Håller på å rensa upp alla foton från denna månad (har Mikas kort Månadsvis) för idag är de 1:a Juli dags för nya kort och nya tag...
Va händer idag då?? Ja tror att jag och Mia ska till Malin på hennes jobb, hon jobbar på tippen, ska hämta massa hinkar och "skit" så vi kan gjuta våra krukor som vi har tänkt, hoppas de blir fiiint. Kul att lära sig. Så ska vi så klart köpa betong, sen ska vi till Kattis och kladda *lovely*
Kommer lägga ut bilder på dagens verk, OM de blir några.

Så hoppas jag att klockan går lite fortare faktiskt...... Längtar till i kväll....
Sen har vi ett till "problem" fan Fredrik fyller år på fredag, va ska man ge???
Han har iaf fått en dags kryssning, som jag Mia, Fredrik och Fredrik  + barnen ska åka på. Dom som vill åka med är välkommna :-)

LITE BILDER SOM ÄR "ÖVER"  FRÅN DENNA MÅNAD:

En dag på dagis:

Becky hånglar upp sin älskade Felix


Frodo är nymasserad och super trött


Filmisen

Zappo                                                      Java
               

Mika och vovvarna



Massa LEK


Krypträning ;-)


Lite blandat




Igår så vart de en snabb fika hos Mia, vi bakade en rabarberpaj, haha tog kort på den innan, då såg den inte så aptitlig ut, men skulle ta en efter oxå, men de glömde jag..... Så har vi ett piggt kort på mig... haha men lite bränna har man iaf :-)

Tycker den va riktigt god, lite vattnig, men va nog för vi hade inte potatismjöl ;-)
Vi e duktiga Mia, Mjölkfri och allt ;-)



Sa INTE att bliden va snygg, men haha lite brun e man iaf


Evve käkar mat



Kommentarer
Postat av: maria

sååå fiint!! men pajjen va mumsa! nu ska vi åka o köpa betong!! kommer o hämtar dig snart om inte du kommer o hämtar mej...puss

2009-07-01 @ 11:24:03
URL: http://maria.ducce.com
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mamma

Hej.

Jättefin blogg :)

Följa varandra via bloglovin?

Jag är en 21-årig tjej som snart ska få sitt första barn.. och jag längtar.

I min blogg skriver jag om min graviditet och vardag, mode, nöje och mycket mer :)

Kramar



2009-07-01 @ 16:52:35
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: gitta

Tja ja de e kul och de vore trevlig om du hade lust och lite tid att kanske göra oss sällskap någon dag så kan Mika lära Alissa alla sina trix ;) Hon e duktig som stog så tidigt,grabbarna va oxå så men Alissa e så näjd med att bara ligga o degga ha ha min lilla latmask :P Men smör får du äta de? för i så fall vet jag något ja kan göra hi hi. Föresten hur gör du dina kolage där du sätter in fler småbilder i samma ruta och sen din design på sidan hur fixa du den?? Här är allt bra annars hos er då??

2009-07-01 @ 21:26:59
URL: whttp://www.gitts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0