åå va ska man skriva.....

Nu sitter jag här hemma hos Mia och Fredrik, vi snackar om att vi inte har bloggat på länge...
Men vad ska vi blogga om då.... haha

Fredrik har precis fixat min data, men de va inte mer än rätt eftersom han tog sönder den*asg*
Ne men tack så massa, får alltid så ont i magen när de e nå knas med datan för ja e rädd att mista alla mina bilder. Så tänker man att man ska bränna ut dom på skiva, men de händer ju aldrig.....

Igår så vart vi bjuda på middag IGEN!!!
grillat med potäter och saus.... Mumma va gottit... Tack som vanligt, de e sååå gott att grilla, skulle kunna äta de VARJE dag. Efter middagen så satt Malin, Fred och Fredrik och spelade bilspel, skit kul, neeee...
Sen skulle vi spela spel, det blev "hit och dit" (när och fjärran). de va skojjigt. jag och Mia var i samma lag och Malin, fred och fredrik var i samma lag (killaget).
Gissa vilka som van???
Jo ja och Mia, weee
Kl var väl 01,45 när vi åkte hem.... inte så sent som vanligt men trött var man iaf....

Igår så var jag och Mika på BVC Hon vägde 6920gram, vilket betyder att hon ligger under kurvan :-(
Det beror mycket på hennes magproblem att hon inte kan ha börjat med "riktig mat"
Fröken var iaf 66cm lång ;-)

Kommentarer
Postat av: gitta

Stora tjejen men hon ligger på plus iaf med att stå osv hi hi jo allt e bra annars e bara att man blir så less iblan o tämker bara liksom att de va ju inte så här de skulle bli och hur mycke mer orkar man men men den som lever får se hur e de sj då??

2009-07-11 @ 22:01:59
URL: whttp://www.gitts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0