Världens bästa Annelie ;-)

Ja precis så sa Fredrik när ja visade dom 2 nya söta boddysarna som **** fick av henne idag.

Han sa - Åh, ta kort och lägg upp och skriv "från världens bästa Annelie" :-)

Fin fina va??  Tackar så massa :-)


Idag har jag och vovvarna vart på jobbet och käkat lunch med Annelie och Petra. Becky och Frodan vill träffa syrran och c/o på dagis oxå, men de va inte riktigt någon som var så sugen på att leka... Enligt Annelie så leker inte Nilma så mycket på dagis längre, så vi bestämde att dom får palla sig hit till Märsta nån gång så kan vi leka här :-)

Busråttorna :-)


Hämtade oxå ena sidan på sängen som Hasse glömde ge Fredrik i fredags. Men nu e barnsängen lackad å klar, ska bara sättas ihop, men de gör vi inte förens hon har kommit.
Snart ska vi åka på sista träffen på föräldra rutbildningen och den är  på öppnaförskolan i Valsta, så ska vi se vad dom håller på med där osv..... Men de e nära hemifrån iaf. Sitter nu och väntar på att Fred ska komma hem, hum 20 min kvar tills vi ska vara där, men de e som vanligt ;-/

Kan väl lägga upp en bild på magen oxå =0)
Ska väl ta ett bättre kort sen..... Kommer inte lägga upp någe bild på en bar mage iaf :-(
Så måste ha ett bättre linne så man ser bättre :-)

V.39 (38+1)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Spännande, Rasmus föddes i v. 39+1 :D

2009-01-20 @ 15:04:46
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Yvonne

fina magen =) tror mitt vatten gick i 38+ 4... så du kan ju sätta igång vilken dag somhelst nu =)



grymma bebiskläder, helt i min smak ;)

2009-01-20 @ 15:12:21
URL: http://gwbebis.blogg.se/
Postat av: Anli

hihi va söta ni e!! : ) nu blev ja glad : )

2009-01-20 @ 16:33:04
Postat av: Annelie

Nja, har lagt ut bilderna som blev bra : )

2009-01-21 @ 13:19:56
Postat av: Veronica

Det stämmer kanske inte fullt ut men visst blir det så att jag skyddar magen och då markerar jag att "här får inte ni vara".

Så det blir ju faktiskt så att barnen stöts ifrån en lite.... hemskt igentligen!!!

Men nu när jag hörde det så kände jag direkt att jag måste ge en massssssa kärlek till de barn jag har idag!!!



* vilka goooa hundar du har *

2009-01-22 @ 12:59:57
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: Veronica

jo...

jag har Bf den 29 Januari igentligen men eftersom att mitt blodtryck har gått upp + att jag har så mycket värkar hela tiden som inte vill "starta" på rikigt så tror läkaren att min kropp behöver en liten knuff för att komma igång.

Så det är därför de sätter igång mig den 29.e.



Du föder oxå bebis nästa vecka :-)

2009-01-22 @ 13:01:42
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0