Stolt matte =0)

Har tänkt hela dan att ja måste göra nått med hundarna idag mer än bara de vanliga...
Först åkte ja å Fred och köpte hundmat till jobbet och fixa med de papper som revisorn skulle ha sen på vägen hem så skicka ja mess till Bim och fråga om hon ville lägga spår med hundarna, visste att hon va å klippte sig så vänta på svar med sms... Fick inget svar, så va hemma ett tag och vänta sen ringde jag.... Tuva va i hundgården sen skulle hon hem till Cicci så vi bestämde att ta de imorgon ist.... Men ja va ju fortfarande tvungen att göra nått med mina idag, så packa ihop sakerna fort och for till skogs....
Ja va ju dum att åka då när ja åkte, visste att de skulle hinna bli mörkt innan dom kunde ta spåret men ändå så gjorde ja de.... La Beckans först för de kan ligga längst :-) Så la ja sedan Frodans.... de han väl ligga i 10 min sen såg ja att vi MÅSTE fan ta spåret så de inte e kolsvart när Beckan ska ta sitt.....  Frodan som nyss har "fattat" ungefär hur ett spår ska tas blev rätt ivrig och visste hur de skulle tas :-) De e ja glad för...
Sen va de Beckans tur, fan vilken dum mamma ja e... Att ja inte litar på min hund som ja vet är jätte duktig....
De hade ju som sagt blivit mörkt, så trodde jag att när Becksson "tappa" spåret att hon inte hitta de igen och ja ville inte att vi skulle gå fel då ja inte hitta rätt själv, så ja "bytte om" till halsband igen och avbröt sökandet, DÅ JÄVLAR FICK HON EN RAKET I ARSLET och tog hela spåret till punkt och pricka..... :-) sååå jävla duktig tjej!!! Hon skulle bara ta spåret....
Jag hann ju ramla i skogen under spårningen oxå, ja blev så JÄVLA förbannad på mig själv, så märkte ja att ja hade glömt mobilen hemma, tänkt om de hade gått illa *SUCKAR*

I morgon vid 12 ska ja å Bim lägga nytt spår då blir de iaf inge mörker :-) Då ska de gå skit bra.... ;:-)


Idag är jag på BeräknadFödsel + 1 dag och de stör mig sååå massa, ja som va rädd att hon skulle komma i morgon på min födelsedag med de kan ja ju glömma de oxå.... Hon vill värkligen inte, hon ligger och boxar mig i mage och revbenoch tycker att de e toppen i värmen... Nä nu ska vi dra å käka en bit mat......
Håll tummarna att hon kanske vill titta ut i natt..... Å ja hoppas jävla halsbrännan försvinner sen oxå, ja hatar den....


Kommentarer
Postat av: Marie

Halsbrännan försvinner direkt efter förlossningen, iaf min gjorde det. SÅ JÄVLA UNDERBART SÅ DET FINNS INTE! Jag hade halsbränna konstant sedan v 16. ;) Hoppas du får åka in och fda barn snart! :D

2009-01-31 @ 19:51:29
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Bim

Ja det ska bli kul o se hur det går för gänget imorn på spårningen =) Kl är 03.30 nu och jag är hemma. Ska läsa liiite i boken innan jag somnar. Den är ju så bra nu le Hoppas jag inte är för trött imorn bara. Får lägga mig tidigt imorn kväll.

2009-02-01 @ 03:27:14
URL: http://misstakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0