Nu är sängen på lakering.....

Man får INTE säga måla lr färga utan lakera.... Sängen ska lakeras.... haha, varför ska man märka ord??
Igår åkte jag och Bim till jobbet för vi skulle lämna barnsängen hos Hasse så han kunde lakera den svart ist för den äckliga röda färgen. Borde kanske tagit en före och efterbild, men glömde de.....
De e väl den sista saken som ska komma hem innan flickan kommer..... Sen har vi nog de mesta, *weee*
Är så jävla förbannad på min kropp, varför skulle ja se dendär jävla  proppen??? De gör ju bara så ja "trippar" på tå och väntar å väntar, känner efter och känner efter, men de händer inget :-(
Vist ja "förbereder" mig väl under tiden, och nu känner ja mig värkligen redo....

Från min syn innan graviditeten, då ja ALDRIG skulle klara av att föda barn och ville va sövd, lr göra kejsarsnitt osv, ja va LIVRÄDD, nu e ja ganska öppen för det, vist ja VET att de kommer göra ont men bara tanken av att efter några timmar när de väl har börjat så ÄR HON HOS OSS den tanken gör att de nästan får göra hur ont som hellst för hon kommer ju ändå komma ut :-)



Ska väl ta mig i kragen och ringa sigtunahem nu och se om man kan få en bättre/större lgh, annars ska vi fundera ut om vi ska hyra Jims lr va vi nu ska göra. Vi har till i kväll tydligen på oss att bestämma, shit de e lite fort men...... VI BEHÖVER EN STÖRRE LGH!!!! En som vi kan ha tills vi kan fixa en egen och bättre, men våran tvåa är inte alls bra för oss 4+3 :-(

Så vad är planerna för idag?? inga planer alls..... känns ganska skönt faktistk, att inte ha nått planerat, speciellt när man inte har orken till att göra ett ända dugg idag, inte ens gå ut me hundarna, MEN de måste man ju göra iaf. Dom e iaf morgon rastade...  Så så bråttom har dom inte igen..... Lite städ och plock måste göras iaf *suckar* Så e de väl alltid tyvärr :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0