Drömmar.....

Grattis!!!
Vill bara säga Grattis till Maria och Fredrik som fick en liten dotter halv 12 igår kväll :-)


Drömmar!!
Alla säger ju att man drömmer ofta bebis drömmar när man e gravid, men ja tycker inte att ja har haft några...
Men igår så hade ja drömt att ja fick en dotter som va "f'ärdig"
Hon va ca 1½ år kunde redan gå och, förstod va man sa....
Ja mådde så dåligt att ja inte hade fått chansen att amma och ha min LILLA bebis.
Ja vill ju inte missa spädbarnstiden :-(

Haha på tal om drömmar, haha i natt/morse vakna jag av att Fredrik kasta sig på golvet på sin sida av sängen...
Shit asså han e sååå jävla stöööörd, Ja han sov!!!
Sen började han kolla under sängen och "lådsas" att de va meningen att han skulle ligga på golvet...
Ja va e de för människa man lever med *rädd*


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej Hej!!

Nää du, här händer det inget.... jag känner ju att den trycker ner sig mer o mer och det gör så ont ibland.

Åh vad jag är less på detta nu...... * bebisar KOM NUUU *

2009-01-25 @ 23:01:17
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0