Den nakna kocken =0)

Haha, jag har ALDRIG i hela mitt liv, sagt att jag e smart, inte och menat de iaf.
Jag och Fredrik satt och prata IQ i morse, haha.... Ja han trodde ja
hade ganska normalt IQ,
men så kollar man ner på min mage och skrattar och tänker att hjärnan till
den magen kan INTE vara
speciellt smart.... Kan ju berätta varför oxå...
Igår skulle ja laga mat, och med den stora magen så brukar jag ha linnet över magen när vi e hemma lixom,
Så skulle ja steka blodpudding samtidigt som ja sitter vid datan, så fick ju springa fram och tillbaka, vilket ressulterade i att stekpannan han bli asvarm och smöret som ligger i pannan..... Ja springer till köket och kastar i blodpuddingen i stekpannan, vipps så stänkte allt smör som låg i stekpannan på min gigantiska mage :-)
Eftersom magen är så stor så är den ju nästan i stekpannan när man lagar mat.....
De gjorde såååå jävla ont, fick röda märken igår....
Å när ja vaknade i morse så hade ja fått brännblåsor :-(
Kul om man skulle åka till sjukhuset nu, dom lär ju undra va ja har gjort... Alla märken blev ju inte blåsor MEN dom e LILARÖDA ist....

Ja va tror ni att mitt IQ ligger på???


Kommentarer
Postat av: Anli

haha bra där

2009-01-28 @ 18:08:01
Postat av: Bimzzzzzi

Hallå knäppis! Snart kommer lilla tjejen ska du se =) Kul o se er idag! Ledsen om ja var seg o så.. Sen var det satan i gatan så kallt på matchen, men det var det värt =) Nu ska jag krypa ner under täcket o läsa "låt den rätte komma in". Fötterna i högläge, JAPP

2009-01-28 @ 21:50:28
URL: http://misstakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0