Veckans NOG alla presenter.....

Först vill ja be Anli, Putt och Nilma om ursäkt för att ja glömde att säga att dom var å hälsade på.....  Fan förlåt.... Men ni är dom ända som fått prinsesstårta (hoppas de är en bra ursäkt).


Min födelsedags present
Ja fyllde ju år 1 feb så sätter ut dom presenterna först

                   

Från mamma och pappa, en vinstlott på 25x2:-, 1000.- i bidrag till en tvättmaskin och en ljuslyckta

 Från Kick-Ann och "gammelfarfar" En vinstlott på 25x2:- och 500:- på IKEA, ska nog gå till en byrå till Mika


Mikas presenter som hon fått under veckan


Babysitter från Mormor och Morfar



Kläder, blöjor, filtar från Kick-Ann o "gammelfarfar"


Badhandduk, boddy och sötaste kaninen från Angie, Thomas och Nonis


En overall och en vinteroverall från farmor,farfar och "morHanna"


Strumpor,boddy, byxor och en mössa (inte me på bilden)  från kusinerna
Amanda och Wilma, faster Christina och farbror Ulf



En boddy från Therese :-)


En egen present från mig och Mika till Pappa


Boddy, klänning och en gosig nalle från Tilda, Tezz och Niclas


Fick massa kläder av mormor och morfar från när jag va liten men de va så massa
så orka inte ta kort på alla, tog kort på dom nya kläderna, 2 pyjamas, en overall, en dress
strumpor och en t-shirt



En boddy och en munkjacka från hundmassören Birgitta :-)


Oj av Jessica, Danne, Jade och Saga fick vi massor, klänningar, tröjor, overall, morgonrock
sen krämer, blöjor och nappflasa (inte med på bild)





Jag, Fredrik och Mika tackar för alla presenter, båder dom innan födseln (som redan har blivit upplagda) och dom nu efter födseln.
Har jag missat något så får ni har överseende med det, (trött mamma) men hojta gärna till...... Tack igen :-)
Ni är guld världa allihopa.....



Kommentarer
Postat av: Veronica

Ojj. Det var inte lite saker ni fått :-)

Grattis i efterskott på födelsedagen, lustigt att vi hade förlossningen så nära varandra, samma efternamn ( mitt tidigare ) och fyller år samma månad!



Er dotter är bedårande söt!!

Vart har dom köpt babysittern?? Den är såååå fiiiin!!!! I love it!!!!



Jag vill ju köpa babybjörns men BARA för att min dotter Celine är modellen på kartongen, så jag vill ha kartongen!

Så det är ju lite löjligt :-)

Men den ni har är jätte fin!!!!

Ser så mysigt ut när hon ligger där!!



Tack för ditt inlägg!!

Kram

2009-02-16 @ 11:14:31
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: Therese

Oj så mycket fina presenter ni fått =) Grattis i efterskott

2009-02-16 @ 14:45:28
Postat av: Yvonne

fina presenter!! =) jag vill oxå köpa rosa saker, haha =)

2009-02-16 @ 15:15:01
URL: http://gwbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0