Kvällsfika och morgonpromenad

Igår va vi hemma hos Tilda, Tezz o Niclas o fikade.... Mika va social som vanligt, haha sov i bilbarnstolen medans vi var där..... Tilda var jätte intresserad av "bebisen" jätte duktig e hon verkligen, försöker va försiktig hela tiden :-)
Åh katterna va ju oxå as intresserade, speciellt Bus som låg på soffkanten och bara glodde på Mika hela tiden.....
Tack för dom goda bullarna och kaffet, ni är BÄST =0)

Tilda skrattar åt Fredrik :-)


Tilda inspekterar Mika och sin gamla bilstol (hon kände nog igen den)


Bus                                                             Vilda
                        

Mika sussar som vanligt


Charm trollet Tilda i sin pyjamas......


Haha måste bara berätta att dom har ett filmfodral tror ja att de va i sin låda, 
med Hitler på. Niclas tog fram den igår och fråga vem gubben på fodralet var 
till Tilda och hon svarar PAPPA!!!
Haha, höll på att garva ihäl mig....... 

Promenix
Shit va skönt de är att kunna promenera igen.... :-)
Jag och Fredrik packa hundar och unge för en morgon promenad....
Men shit va kallt de va, först korta vi ner promenaden en bit, men sen gick vi en rätt lång runda iaf, man blev ju faktiskt ganska varm av att gå, inte om händer och kinder men resten....
Sen när vi kom hem så däckade hundarna i soffan, e som sagt så skönt när dom e trötta :-)
Beckan som då inte har någon känsel i kroppen tycker att de e helt ok att bli påkörd av barnvagnen.... Så måste fan ut och träna lite med den, hon märker inte att hon går in i vagnen lr att hon går framför....
Frodan är jätte duktig iaf... :-) Han har lite mer respekt för saker.....
Blev tyvärr inge promenad bilder då vi höll på att frysa ihjäl..... :-(

Kommentarer
Postat av: Bim

Vad mysigt att ni, hela familjen, kan vara ute o promenera tillsammans =) Ser ut som de blir Audell fr vår del. NÄR vi har råd =S Jobbar 7-13 imorn o kväll Lördag, 13-21. Hör av dg om ni har tid över för BimBim =)

2009-02-18 @ 22:51:13
URL: http://misstakes.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hahahah, hitler...usch då, elaka unge ;)



Va trevligt ni verkar ha det med en massa besök o rännande hit o dit, man kanske borde skaffa unge så man blir mer social! :D



Det där med att inte ha nån känsel tror jag ligger i generna, jag satt faktiskt så sent som igår o funderade vem jag kunde rådfråga angående min lilla retard. Håller på o försöker få henne att fatta "Bakom" när vi går på smala stigar o så, o visst håller hon sig bakom, men så nära som möjligt att jag klackar henne för varje steg eller helt enkelt att hon går in i mina ben....HELA TIDEN!!! Jag blir vansinnig, hur 17 ska jag kunna få henne o fatta att hon bör hålla sig ca 2 dm längre bak, om hon inte fattar det själv när jag antagligen gör illa henne?? Jag försöker hålla henne på avstånd genom att hålla kopplet så långt bak mina armar räcker men hon hajar inte....o inte verkar hon bry sig o sparkarna o krockarna....hon travar på som om inget hänt.



frustration

2009-02-19 @ 08:45:49
URL: http://vinstlott.blogg.se/
Postat av: Yvonne

vi har "BABYBJÖRN Bärsele Original Classic", den kan användas från födseln (minst 3,5 kg och 53 cm). Så vi har nyss börjat använda den.. såå lämpligt då man ska snabbrasta hunden, eller wp träna.

2009-02-19 @ 10:29:05
URL: http://gwbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0