IKEA, Vagnpromenad och isbus m hundarna

IKEA

Igår va jag Fred Mika och Bim på IKEA i Uppsala.
Vi handlade upp presentkortet på en byrå till mammas lilla tjej... haha den blev rosa ;-)
Det var inte alls lika skoj att gå på IKEA när man hade så begränsat med pengar :-( Så blev nog min snabbaste visit där i hela mitt liv. Hade man "kollat" mer på sakerna hade man försökt att handla de iaf.
Hoppas de blir bättre tider snart =0) *håller tummarna*




LÅNGPROMENAD

Idag känner jag mig någorlunda "läkt" så ja föreslog en långis me Mika, PappaFredrik och hundarna.
Först gick vi en promenad sen förbi rastgården för att dom skulle springa av sig, så hade vi med oss kameran för att ta massa bus bilder. Mina hundar speciellt Becky älskar is, hon gör hopp över isen, å kraffsar och äter..... Hon e sööt hon :-) Sen vidare till centrum skulle posta ett traderapaket (tjäna lite pengar) så hem och käka lunch.....
Mika har sovit sen vi gick ut och fortfarande nu efter lunch och nu när ja bloggar, hon e inte en pigg tjej inte :-(
Men de kommer... Haha då kommer man väl önska att dom sover lite mer ist...

Stegrar mot isen


Flygande hunden


Hopp hopp


Frodan halkar


Massa bus :-)


Becksson visar sin fina sida....


Mika lipar åt kameran....


Stolt pappa kör barnvagn =0)


Såhär trött e ja när vi kommer hem *snark*



Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Toy gör precis likadant när han hittar en isfläck plus att han brukar lägga sig ner och rulla om och om igen på den =)

2009-02-17 @ 15:26:47
URL: http://blogg.sandilli.se
Postat av: Bim o Tuva

Vad roligt att ni fotar lite när ni är på äventyr utan mig =)

2009-02-17 @ 18:11:54
URL: http://misstakes.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria

jag har lite bristningar på sidorna precis vid höfterna, annars har jag klarat mig fint. Men har varit flitigt med att smörja in mig med olja efter varje gång jag duschat för att försöka motverka bristningar.



Allting känns bara bra! Lillen lade sig tillrätta för snart en månad sedan och sjunker mer och mer hela tiden så är dags att komma ut snart =)

2009-02-18 @ 08:16:22
URL: http://blogg.sandilli.se
Postat av: Virris

Fina bilder!!!

Vad underbart att få vara hemma med sin bebis... * avis *

Ta vara på bebistiden och NJUUUT, du kommer längta tillbaka!!!

Jag har verkligen saknat bebistiden så jag njuter för fullt!!!

Kram

2009-02-18 @ 12:13:40
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilka härliga bilder =)

2009-02-18 @ 20:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0