B-day D-day NB-day


Dagarnas dag idag

B-day, Ja min födelsedag :-(
D-day, en deppardag till :-(
NB-day, No baby day :-(

Ja dagen började som planerat, kl 12 träffades jag och Bim för att
lägga spår med doggarna. Åkte till steninge slott och stanna på deras parkering... Bestämde oss/mig för att lägga
spår på en äng för första gången, shit va lite nervös... Haha vet inte varför.
Först la ja Frodans spår sen la Bim Tuvas och sist la ja Beckans....
Sen va de dags för en liten promenad....
Efter promenaden skulle Frodan demostrera för Bim hur man gjorde, ja som aldrig tror på mig själv lr då inte heller mina hundar trodde ju inte att han skulle klara de på nått sätt.
Men vi "bytte" om och ja märkte att han va taggad redan när vi hoppade ur bilen.
Han tog spåret HELT GALANT!!! Haha duktig kille.....
Så va de Tuvas tur, som bara hade lagt ett Godis spår innan i hela sitt liv. Hon blev tyvärr störd av parkeringen som vi var vid :-( Men som sagt kunde Frodo lära sig så kan ALLA!!!
Å sen va de Beckssons tur, å de gick bra som vanligt, MEN vill få ner hennes näsa, hon är en riktig fuskare :-)
Så hon fick gott ta och lugna ner sig lite, gick super :-)
Sen åkte vi hem dom käka frulle, sen kommer de bästa, när hundarna somnar för att dom har fått "jobba"
de finns ju inge bättre, man känner sig duktig, och ATT man har gjort nått....

Ja att de e min födelsedag spelar ju inte så stor roll för nån så....
Hoppade in i ett bad sen la ja mig i sängen och deppa, känner mig inte så himla glad :-(
Sen när man blir utskälld för de så mår man ju MYCKET bättre *buhu* ;-(
Ingen som säger ATT du ska förstå men gör de inte VÄRRE, TACK!!!!
Efter ett tag i sängen så tog ja hundarna ut på en timmes promenad, hoppas väl lite på att de ska hända nått, men varför skulle de göra de för???
Idag är de BF+2

Ingen middag blir de heller :-(
Jo om ja vill steka på en äcklig hamburgare

Kommentarer
Postat av: Veronica

Snaaart är er bebis här :-)

Jag förstår verkligen att du känner dig nere nu... jag mådde verkligen skit sista tiden!!!

Men snaaaaart har du bebis hos dig :-)

och när bebis är här så får du sömnlösa nätter :-)

- du och jag får sitta o blogga el nått om nätterna :-)

2009-02-01 @ 23:45:01
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0