Så trött

gick upp alldeles för tidigt idag idag, kl 7 gick jag upp för att ta hand om tvätten, å det visar sig nu *gäsp gäsp*
Om Mika fortfarande sover när mitt möte är klart så ska ja lägga mig en liten stund...
Men va ska man göra mer idag då??
Hundmaten som ja ja ska köra till jobbet har nog kommit idag (hoppas jag) så måste åka till Eurostop iaf, mer då?? Just det får f*n inte glömma att skicka julkorten heller.... Tror de va nått med sista dagen idag....

Nu hinner man blogga lite när man ändå sitter här och pratar i telefonen...
Shit va ja önskar att ja hade lite mera "go" i mig så ja kunde jobba lite mera... ja vet ju att de funkar och de ger pengar, men ja har inge  motivation just nu :-(
varför varför varför........!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Varför???!!! ;-o

2009-12-17 @ 10:33:31
Postat av: Bim

Ja asså jag hade ju tänkt det, men jag har rensat datorn o hittar inte mjukvaran för att föra över bilder från kameran =S Du o Mika är mer än välkomna att provsmaka dom istället =)

2009-12-18 @ 00:05:03
URL: http://misstakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0