Julgodis och hundlek....

dagen har börjat rätt bra faktiskt, förutom att vi gick upp för tidigt 07,30 så nu är ja redan trött :-(
Men jag och Mika tog med hundaran ut vid 10 tiden, vi gick en vända sen som igår gick vi förbi hundrastgården.
Mika somnade i vagnen när vi var där så ja passade på att vara där lite extra länge :-)
Hundarna har verkligen lekt av sig nu på morgonen, så ja kan gå på "festen" utan dåligt samvete, som dessutom börjar om 2h.....



När vi kom hem så fortsatte Mika att sova, jag passade på att hoppa in i duschen, var tvungen att skynda mig då Gitta skulle komma förbi med Julklapp, en heeeel korg full med godsaker *mmmm* allt ser verkligen jäääättte gott ut ;-) Jag frågade varför ja skulle få den och fick till svars: för att du är snäll! (?) Jaha, ok? Men tack då....
Jag är verkligen tacksam över presenten :-)
Tack tack tack.....



kanske dags att göra sig klar, eller iaf sminka till sig och fixa håret så de e klart iaf....
BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Jessica

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

önskar

Jessica, Daniel, Oliver, Flash & Raissa

2009-12-21 @ 22:22:17
URL: http://hagert.blogspot.com
Postat av: Jessica

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

önskar

Jessica, Daniel, Oliver, Flash & Raissa

2009-12-21 @ 22:23:30
URL: http://hagert.blogspot.com
Postat av: Anonym

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

önskar

Jessica, Daniel, Oliver, Flash & Raissa

2009-12-21 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0