Full rulle....

Igår va de nog första dagen som ja typ inte gjorde någonting utanför dörren, ute med hundarna och åkte och handla lite snabbt de va de ja gjorde ute igår....
Fredriks omtalade arbetskolega Brännman är på besök i trakterna, så igår åt han middag med oss.

 

Idag käns det som att schemat är fullspäckat

*Baka
*Diska
*Färga håret
*Bada och klippa klorna på Becky
*Bada och klippa klorna på Frodo
*Dammsuga (har redan gjort en gång)
*Skura golvena
*Promenad med hundarna och Mika hoppas Mia och Evve vill med
*Torsdags fika hos Kattis med vänner och barn
*Hem och laga någon j*vla mat
*Tvätta


Ja mitt i all planering så gäller det att Mika är nöjd och låter mig göra det ja ska, samtidigt som ja måste ta hand om henne genom alla moment, haha..........

ja just nu så sitter jag och väntar på att lussedegen ska jäsa klart.... om typ 5 min så ska ja börja knåda... så ska väl plocka fram formar och papper...

****PAUS*****

Så nu e bullarna färdiga... :-)


Kommentarer
Postat av: maria

mumsigt...åhh...jävla grå väder..

2009-12-10 @ 12:08:45
URL: http://maria.ducce.com
Postat av: Tezz

ÅÅåh va fina dem blev!! Syns snart!! puss puss

2009-12-10 @ 13:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0