Stress stress

Haha har inte alls varit en duktig bloggare på ett tag nu.....
Men e ja duktig på någonting just nu?? Känner mest att de e bara massssa saker som ska göras hela tiden :-(
Men snart blir det nog lugnare. Har blivit 4 filmer nu i slutet på veckan, två Wallander filmer, män som hatar kvinnor, schopaholic (stava.com) och så halva Ace Age 3, haha ja va SLUTKÖRD så de blev bara halva, innan john blund sa att ja skulle sova.

Igår bokade jag in prästen samtidigt som jag hade kurs på telefonen, inte alls smart :-( men ja lyckades lösa det riktigt bra :-) Jag hade ärligt talat glömt bort att man kunde stänga av micken på telefonen så ingen hörde mig, så ja kunde lyssna i telefonen (så gått de gick) prata när ja skulle prata och sedan sitta och planera med prästen, super :-)
Sen en till sak, jag har ny lyckats låna ihop pengar (tack mamma och pappa) till mitt stora Herbalife paket, ojojoj, ja kommer ALDRIG få hem de *asg* de lär ju väga nästan lika mycket som mig :-)
Så nu är jag supervicor och jag väntar på min scanner, ska se om de e nått man blir smartare av :-)

Träffade Håkan, Alexandra och Liam utanför innan prästen kom, dom ville komma och lämna dop presenten.
Men de kändes lite knasigt att ta emot den, för ja ville ju hellre att allt skulle va som planerat, OCH att alla dom skulle komma på dopet, men nu kommer dom inte, vilket är jätte tråkigt. Men tack för presenten, Mika öppnar den på dopdagen så får tacka er mer sen :-)


Vi är jätte duktiga på att gå ut på promenad måste ja säga iaf, igår så gick vi spåret, ja mia, tjejerna, hundarna och Malin de kändes efteråt att vi hade gått. konstigt att man känner fast man är ute och går NÄSTAN varje dag.

Bara lite bilder














Ja sen har vi införskaffat oss en ny vagn :-) ÅÅhh e sååå nöjd, den e nog lite lättare att köra i vinter än våran tidigare vagn.
*springer iväg och tar ett kort på den*


*voila* va tycks??


Kommentarer
Postat av: Angie

*Hon är ju verkligen galet söt, din dotter! =)*



Vagnen var jättefin, den ser ut att vara sådär lättstyrd som såna där vagnar kan vara... nice! :)

Vi ses på lördag! (förmodligen) :)



Kram Angie

2009-08-26 @ 14:57:36
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Fin bild på Evelina :)

2009-08-26 @ 17:56:54
Postat av: FRED

Ja Fredrik den bilden va bra. Frågan är bara vem av er hon liknar ;)

2009-08-26 @ 23:44:52
Postat av: Veronica

Halloj!!!

Oj nu är du storsäljare!!! Grattis, vad roligt för dig!!!! Skicka gärna en prislista mm till min mail/blogg för jag tror att det är bra om jag tar en paus från nutrilleten ett tag + att jag aldrig tidigare provat Herbalifes produkter tidigare så det kan ju bli spännande!!!!



Jätte fin vagn ni köpt, tror att lillan bruden kommer älska att åka i den.



( jag la in några nya bilder idag.... kan tydligen inte sluta blogga helt, dock ligger bilderna på virrisbyvirris )

Kram

2009-08-27 @ 19:26:43
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/
Postat av: FRED

Hej alskling. vi sitter i en utbildnins sal och dom andra ar och roker sa jag passade pa att titta in pa bloggen. vill bara tala om att jag alskar dig och jag blir aldeles tar ogd nar jag titta pa bilderna puss puss

2009-09-03 @ 15:12:00
Postat av: BROR

update plz BROR :D

2009-09-04 @ 01:59:49
Postat av: Angie

Tapeten ni har i köket är fin! :)

Insåg precis nu att vi har exakt likadan i vårt vardagsrum..!! :D

haha! =)

2009-09-06 @ 11:09:49
URL: http://angiepangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0