Såååå trött.....

Ja va ska man säga, nu kommer ett sånt här depp inlägg igen :-/
Nu är ja trött i ögonen, har "sovit" på jobbet inatt, har vart skit läskigt. Igår när ja kom hit så precis när ja skulle stoppa in nyckeln i dörren så släcks allt i trappan utanför, helt bäck mörkt.... och de läskigaste av allt är ju att de "bor" någon i våran trapp (längst upp) såg ut som ett vitt lakarn hängde där igår när ja kom, shit asså..... Så de va ju inte derekt så att man vågade lägga sig ner och blunda......Fick sitta vid datan halva natten....
Och varför sov ja på jobbet då??
Att man ska sätta sig in i saker som man inte riktigt kan styra över, stör mig..... speciellt när allt går åt helvete.
Hur många är de inte som har blivit lidande i detta "spel". 1-2 personer ljuger för varandra och alla runt om kring, och u går runt där alldeles blåögd. De e du som får skiten ändå!!!!
Igår fick jag nog, att ja ska få skit för nått som jag aldrig ens har velat ge mig in på är ju helt stört!
Jag vill ha lungn och ro i mitt liv nu, så acceptera min vilja om du vill leva med mig.....
Varför ska ja acceptera dina saker som jag inte gillar när du inte accepterar mina???

Du ska veta att ja ÄLSKAR dig verkligen och vill att de ska va som de kan vara, men inte om de sähär :-(
Vi va ju påväg líxom :-(
Får väl se va som händer när man kommer hem.....

                                                 

Kommentarer
Postat av: Bim

Förstår att det är nåt som inte är bra, men fattar inte allt det kryptiska i din text. Kanske är det som är meningen =)

Hoppas att det löser sig iaf.

Nu har jag ju uppdaterat bloggen med träning o mycket annat, men inte en enda kommentar från dig =( I helgen blir det Högbobruk för hundutst. O sen bygga hundgård =)

2008-09-04 @ 17:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0