Rätt så onödig vecka :-(

Jag har ju vart ledig, men hur mycket har man fått uträttat?? har mått "bra" i ca 1½ dag av denna vecka, har haft ont i huvudet, mått illa och till och med spytt..... De ända man har gjort är...... hum... smäplockat hemma,skulle storstäda HELA våran lgh men de kunde man glömma, sen har vi kollat barnvagn de är väl de ända....
Jo Fredrik ville att vi skulle ta en bio i början på veckan så vi åkte till kista, fick köpa Panodil innan vi kunde gå in på bion :-S. Vi såg Patrik 1,5 Den va rätt så rolig faktiskt :-) Man skratta några ggr. Så igår kom Oscar då brukar vi ta en bio denna gång vart de wall*E Shit asså ska aldrig mer gå å se en barnfilm, ville döda allla som va å såg filmen asså, satt två kinesungar som trodde att dom var hemma bredvid mig, dom smaska, sörpla när dom drack sin dricka, gick till sina kompisar som satt nån annan stans, och hon som satt bredvid mig glodde HELA tiden, ja va tvungen att säga åt henne att kolla på filmen ist. Ja är lite "rädd" för kinesungar som glor, alla ni som har sätt skräckfilmer tex  The Grudge förstår varför :-) sen hade ja asont i kroppen så jag kunde knappt sitta still ist så de ända ja kunde göra för att rädda alla som satt i biosallongen var att sova :-) Filmen va andå rätt långtråkig så ja luta mig mot Fredriks axel och somna, Inga problem :-) Filmen va ju rå söt men inte alls bra, enligt mig, vet ju inte hur den sluta men men.... Den första timmen sa dom bara 3 ord lixom, Eeeva, wall'E och instruktoner, hahah kul va??

                           


Igår kväll mådde ja så himla dåligt, hade så ont i typ mellangärdet, försökte somna så ja slapp känna men de gick inte så mådde ja så illa.... Man blir ju lite rätt, så säger Fred; - Ärsch de e inge fara, tänk ínte alltid de värsta, blabla....
Känner han smärtan lr?? Ne han gör ju inte de hur ska han veta?? Sen när ja mått dåligt hela veckan så blir man fan orolig.... :-(

Idag ska vi iaf åka till mina päron och äta kräftor, ska ju bli gott iaf, än så länge mår ja rätt bra så får hoppas att det håller i sig... Ska väl väcka Fred och be han hjäpa till med frullen.....

Ha de bra :-)

Kommentarer
Postat av: bella

kim e mobbad....

hoppas du mår bättre snart. det var kulit å leka lite i lör... hade ont i magen heela dan efter pizza hut.. hahaha pussss

2008-09-29 @ 06:03:52
URL: http://bellariiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0