Massage för lilla Beckan :-)

När massören va på jobbet i fredags skulle Birgitta massera Beckan. Just pga höfterna så tänkte jag börja med massage plus att ja har börjat med extra glucossamin (stava.com)
men lilla damen har lite svårt att koppla av utan sin mamma i närheten,
så hon skulle springa runt och kolla in hela rummet, va lite otäckt att någon
okänd tog på mig alldeles ensam va man oxå :-S
Så idag hade vi bokat in en ny massage på lunchen så jag kunde sitta med henne och se om det blev någon skillnad, de blev de :-) Efter ca 5 min tyckte hon att de va ok att sätta sig ner så bad jag henne lägga sig ner å då kunde hon inte hålla ögonen öppna någe mer :-)  
50 min massage utan protest :-) Härligt...... Får se om hon klarar det själv nästa gång, då ska hon bara få 30 min, dela med Nilma som inte heller kan koppla av, haha nyfikna små tjejer......
ja va ska man göra idag då?? inge fint väder precis.... REGN REGN!! vi skulle till Mogge och bygga verandan men tror inte dom vill bygga i regnet.... så åker nog hem och sover lite....

Kommentarer
Postat av: Bim

Hej vännen. Kommer till Vallentuna nu på Söndag för Inoffen. Ska du med? Bara att höra av dig isf. Jag åker hur som helst, så ingen press på att bestämma något i förväg ;) Vad skönt för Beckan med massage. Sugen att röntga Britta med, får se efter flytten o allt!

2008-09-08 @ 15:39:47
URL: http://misstakes.blogg.se/
Postat av: Bim

Du skrev att det var från Anneli?

2008-09-09 @ 15:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0