It sucks..Dumma helg!!!Ja vill ju så gärna åka.

Ja nu vet ja fan inte va ja ska göra!!!
Annelie har sagt NEJ på riktigt till att haka på i helgen, hon har bokat in andra planer :-(
Å Fredrik kan inte heller åka med, Frodans hundvakt kunde inte passa honom, så hade ja faktiskt glömt bort Totte .-(
han kan ju inte vara hemma hela helgen själv *blääää*
Ja vill verkligen inte åka själv, vist under själva hundträningen kan ja självklart vara själv, MEN när man ska sova, och tiden där imellan. Vad gör jag då?? Kommer självklart "lära känna" folk men ja är inte sån som blir "bästis" med folk sådär på en gång.... VAD SKA JA GÖÖÖRA!!!!
Skickade mess till Jessica (uppfödaren) och sa hur de låg till, fick inge svar, men de kom iväg halv 11 i går så hon kanske svarar idag.
Jag vill verkligen se vad dom har att erbjuda denna helg, en intensivkurs som kostar knappt något, är man ju alltid intresserad av....  :-) Sen om denna blev bra så kommer dom ju annordna fler läger, då vet  man ju om man ska gå på dom lr inte.....

JAG ÄR LEDIG FRÅN JOBBET I MORGON IAF!!!!!!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: bella =)

hehe hade jag inte vart sjuk så hade ja kunnat hänga med dej.. du kan jue alltid fråga jue ;) synd att du kanske missar det hela..

själv sitter jag hemma bara å kan inte få i mig nån mat, de e nog det värsta :((

2008-09-18 @ 16:22:01
URL: http://bellariiki.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: ja puss på oth!

2008-09-18 @ 16:41:58
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Bim

Jag skrev ju o frågade när du skulle åka osv. men du har inte svarat. Jag hade kanske följt med.

2008-09-18 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0