Bröllop

Shit i lördags va vi på Moggis och Pingis bröllop....
de va jätte fint och jätte annorlunda, dom hade medeltidastuk på temat, dom har en "egen" runsten som dom gifte sig vid. Hör inte till traditioner precis, därför mycket spännande... :-)
Masssor  med trevliga människor. Efter vigseln va jag tvungen att åka tillbaka till Märsta för att gå ut med hundarna, *suckar* men hade ingen hundvakt, så dom skulle få en väldigt tråkigt lördag (som blev kompenserad på söndan)
När jag kom tillbaka hade alla ätit och dom "mingla" runt och lärde känna varandra, då va de lätt för mig att komma in i bilden *ler* alla började ju bli fulla.... ja va ju en av få som va nykter..... Haha vissa saker va ju sååå himla roliga....
Måste ju säga att Jonas har blivit min nya idol *asgarvar* vill man ha ett gott skratt så ska man vara i hans närvaro :-)

Oj sen hände ju en sak som ja inte riktigt va berädd på, de va dags att kasta blombuketten.......
Gissa vem som fick den??? Jo ja!
Jag viste innan hon ens kastat den att JAG skulle få den, jag tänkte för mig själv innan om ja skulle "kämpa" för den, men tror ja på giftemål?? Vet inte riktigt, då kan man ju inte kämpa för den, men ja VISTE ju redan att ja skulle få den......
Vad ska man göra nu då?? Vill ja ens gifta mig?? Hum...... Vet inte va de e för regler som gäller....

Kommentarer
Postat av: bella=)

va roligt...

hehe så du fick den alltså, snart gifta sig lite ;)

det kommer när det kommer kimi.. har ni hittat nå hus än då??

2008-09-02 @ 08:49:46
URL: http://bellariiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0