Vad vi har gjort i helgen!!

Nu är utställningen förbipasserad, haha.
Det gick så himla bra faktiskt, hon fick en 2:a men var verkligen jätte duktig för att vara första utställningen :-)
Ett litet utfall mot en "softis" som stod i ringen bredvid, men jag hade huvudet med mig och fortsatte. Sen tyckte hon det var lite jobbigt när dom skulle ta henne på baken, de va inte en favvorit tyvärr. Men är helnöjd med både mitt och Tuvas presterande =0)

Ja de va lördan det, igår söndag så var vi hemma hos morsan och grilla och firade henne, jätte gott med grillat kött och Tzatsiki *mumma*
Sen for vi vidare hem till Jessica, Danne, Jade och Tyson. Hälsa på den lilla bebisen som var skit söööt :-) Fast hon åt mest, hihi. Va lite fler folk där, haha som vi inte kände va väl lite stelt i början men fan.... a...aa.. hihi
Tog ut Beckan så hon fick leka med Tyson, det är den ända lilla vovven som hon verkligen går ihop med och leker så bra med, försöker inte ens bita i honom utan puttar mer med huvudet. Dom röjde mest hela tiden.

Idag är det sista kurstillfället, då blir det en genomgång på allt som vi har gjort och lite till....
Hoppas att det går bra iaf, och att kursen är som sist, helt okej.

Har nu bokat Beckan till Utsällningen i Avesta den 15 juni, det ser jag fram emot, va ju ett tag sedan vi ställde den lilla damen. Typ 3 veckor kvar :-(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var grymt duktig på utst. vännen! Jag visste att det skulle gå bra, men att det gick SÅ bra, verkligen kul! o som du såg på filmen tacklade du situationen jävligt (förlåt) mkt bättre vad jag hade gjort. Nu siktar vi mot Gävle (du måste följa med!) o sen Avesta. "Blodad tand" haha.

2008-05-26 @ 23:03:06
URL: http://www.misstakes.blogg.se
Postat av: Kim

Det va ju inte lika illa som det såg ut, det ska du veta :-)
Ska försöka hänga med till Gävle. fan vill ju ställa ja me, men e inte så långt till 15 heller iof. Vist e de kul

2008-05-27 @ 06:43:14
URL: http://frobec.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0