Utsällning i Avesta 15 Juni.... SKA VI BOKA???

Står och funderar på om jag ska boka Beckan till Avesta utställningen. Bim sa att om det går bra för Tuva nu i morgon så ska vi ta våra "bitches" på en turne :-) Låter skojsigt....
Och på måndag är det sista anmälningsdagen till Avesta så man måste ju skynda sig.
Försökte få med Veronica och hennes flatte tik Molly oxå, hon skulle fundera på saken.

Ja är som vanligt kvar på jobbet *suckar*  Idag vill jag bara hem. Ta det lungt och meditera för i morgon *ler* (håller inte på med sånt men kanske skulle funka) "Rensa tankarna"
Det är ju som Veronica skrev på sin blogg, att man inte ska tycka att man är så dåligt på allt, det är nog det problemet jag har, att jag inte tror riktigt på mig själv. Kanske ska sluta med dom tankarna, inte för att det är lätt men försöka kan man göra.

Vill hitta en ny kurs till Beckan att gå oxå, det är inte så himla lätt faktiskt, men vi letar vidare.
Har nog bestämt mig att jag ska gå rallylydnad med Frodan.... Ska leta upp någon kurs till honom oxå.

Letar efter kylhalsband som man kan köpa till hundarna, men ingen vet vart man kan köpa dom någonstans.
lagt in ett inlägg på "vovve.net" någon måste ju veta där :-) Ibland är det bra att ha den sidan.
 Nu läser jag lite om halsbandet och det står att dom kan få köldskador av det, hum... ska man tro på det??
Nu vet jag vart man hittar det iaf, på Bamsesbollar.se :-)

image47


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0