Shopping i Kista Gallerian

Fredrik och jag hade bestämt att åka och kolla på ett par skor till mig idag.... Vi skulle åka till Väsby Centrum men det blev Kista ist. Bella, Robban och Jimmy skulle oxå dit, så vi skulle möta dom där.

När vi kom dit så kom vi på att vi hade glömt att stänga vardagsrumsdörren så att inte Frodo börja bråka med Totte, eftersom jag gav hundarna ben innan vi åkte så blir Frodo inte så glad om Totte är i närheten. Så vi var tvungna att åka tillbaka. när jag vart hemma och stängt dörren så åkte vi upp och snacka me Kimmen en snabbis, sen bar det iväg till Kista igen :-)
Vi gick direkt och käka mat, jag va as hungrig, och jag var allt annat än hungrig när jag hade ätit halva tallriken *smaskens*
Tezz, Niklas och Tilda var oxå där, så vi knalla runt med dom oxå. Niklas lurade Fredrik att köpa ett nytt spel
"GTA IV", haha då fick jag oxå ett nytt som Bella lurade på mig :-) "RAYMAN RAVING RABBIDS" Så nu har vi några spel att spela på våran nya värsting tv haha.

Efter Kista åkte vi till rastgården me hundarna, medans hundarna bet sönder sin nya fresbee så meckade Fredrik och Robban ihop Jimmys nya spindelmannen cykel.

Nä nu ska vi ta en sista cigg och lägga oss och kolla på Beck

Natti natti

    image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0