Ringträning....

image39¨

Som sagt så var vi på ringträning i går i Muppsala. Trodde först inte att de skulle bli något med tanke på det fula vädret, men när vi kom dit så lyste solen :-)
De va ganska många hundar i Vasaparken. En ring med små hundar och en med större hundar.
Men vart jag än är med hundarna så blir jag arg/irriterad, det är alltid NÅN som ska ta all plats.
Var en "kvinna" med en lagotto som trodde att hon var på värsta Utsällningen, så varje gång vi skulle springa så sprang hon i arslet på mig och Beckan och försökte springa om oss, jag har inte lusst att kolla bakåt när ja ska springa framåt. Ska man inte anpassa farten till dom framför?? jag springer ju inte in i dom framför mig av en anledning, FÖR DET ÄR STOPP DÄR!!!!!!!!!!



Måste bara säga att Beckan inte alls var så dålig som jag trodde, hon stod så fint så fint :-) Länge oxå.
Nått vi ska träna på mer är att springa runt i ringen med stryphalsband, det tycker hon inte alls är sååå himla kul.
Sen var det dags för mig att träna lite med Tuva, det gick rätt så bra faktiskt :-)
Damen ska bara vela stå upp lite längre, kanske ställa upp bakbenen lite till. Synd att det inte är så många dagar kvar innan det smäller, så man kunde träna lite till...... Hon är så himla stark, vill hon nån stans kommer ja flyga efter, haha skojja bara men gäller att vara berädd.

   

NU ska jag kolla lite på tv och sen gå och lägga mig, börjar tidigt i morgon *gäääsp*
Men ska träffa Bim och Tuva och träna masssssssa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0