NAVY CIS och en påse Polly

Kan ju inte slita mig från datan riktigt, det här med att blogga har ju blivit en drog ungefär, jätte roligt, kanske ointressant för andra men skönt att skriva av sig, och lägga in MASSOR med bilder :-) Finns det någe roligare??
Men om typ 30 min så börjar Navy cis och det MÅSTE ja kolla på, och äta dom underbart goda nya Pollyn med smak av kokos *mummma*
 

                                           image42


Ska väl tjata lite till om våran träning idag med Tuva, det gick så himla mycket bättre idag :-) fan va skönt.
Men är nervös iaf, bara hon är lugn och så så är jag glad, hon behöver inte stå bra, men det underlättar jue.
Sen ska väl jag försöka ÖPPNA ÖRONEN när domaren pratar med mig, jag har ju den tendensen att låsa öronen när jag är nervös, så hör jag inte vad jag ska göra :-) haha är ju delen där man visar upp SIN hund som är problemet annars följer man bara dom andra, HOPPAS INTE HON ÄR FÖRST i sin klass *håller tummarna hårt*
Finns några tabletter på hälsokosten som heter "cooldown" som jag kanske ska köpa och knapra i mig, haha man blir lugn och avslappnad av dom.... Ingen drog utan dom e "lagliga" *FUNDERAR*  Bim kanske inte vill ha en handler som är drogad, hihi. Så vill Tuva springa där ifrån, ja ba - Jaja de e lungt!! :-)

Nu kommer lite bilder från dagens träning....



image43
RIKTIGT NÖJD MED DENNA STÄLLNINGEN :-)

image44
BECKAN VILL OCKSÅ VARA MED!!! (
VISST E HON LITEN OM MAN JÄMFÖR MED TUVA
)

image45
TUVA, "LEDIG POSITION" MEN MYYYCCCKKKEEETT FIN

image46
MONGOLID BECKY HIHI, MIN LILLA TJEJ E SÅ DUKTIG. KANSKE INTE SYNS HÄR DIREKT :-(

Nu ska jag ta min sista cigg, sen ska jag lägga mig, jag hinner väll somna innan det börjar, haha.
Sen kommer väl Fredrik komma hem i natt *suckar* asså inte att han kommer hem, men man vaknar, Om man inte vaknar av honom så e det av hundarna som blir så glada och slår med svansarna.

PUSS OCH GOOOD NATT ALLA GLADA!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0