Det skär i mitt hjärta <3

Är på jobbet, Becky är tyvärr med mig. Hon måste ha tratten på sig. Hon grinar och grinar :-(
Den är verkligen den versta grejjen man kan ha på sig. jag har inte tid att hålla koll på henne hela tiden så hon är tvungen att ha den. Zeb försökte hjälpa henne att slicka på såren och det va inte populärt från min sida *arg*
när jag var hos vetten tänkte jag köpa en ny sorts tratt som ser ut som en badring men den kosta fan nått på 800 spän, lite för saftigt pris tycker jag, hon behöver ju inte använda den så ofta, så tycker de va onödigt.
Förhoppningsvis så kommer Fredrik och hämtar henne efter han har jobbat klart, tycker lite synd om honom oxå som har kört bil sen kl 00.00 i natt och har väl en bit kvar nu när kl är 07.32.
Då får dom 2 åka hem och sova ist.

Ja va ska man göra idag då?
No idea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0