BECKAN E SJUK!!!

Hum... blev kanske mycket badande för Beckan i söndags :-(  Det hela slutade med en sjuk hund, och ingen sömn på hela natten, varken för mig lr Becky. F*n fundera och fundera på vad de kunde ha vart, ringde veterinären dom viste ingenting :-S (som vanligt) pallar inte att åka dit så får man samma svar som man själv tror.
Men sen kom det upp ett ljus för mig när Beckan kom i den situationen då raggen och den spikraka svansen brukar komma, raggen kom men ingen svans. Då förstod jag att hon fått "Vattensvans"
Ringde min uppfödare och frågade om de va vanligt om de va de, och de trodde hon. Åkte till Apoteket och köpte PAINKILLERS!  Nu mår hon mycket bättre .-)
image12

image14


I kväll kanske vi ska till Tyskland jag och Fredrik, den resan har jag längtat efter så hoppas vi har en bil att åka i.
Så då blir de massa öl med hem :-)
Men om det blir som jag tror så blir de ingen resa. Får se om ja hittar nån hundvakt i sista sekunden oxå.


Snacka me Bim på msn hon ska på ringträning i kväll i Uppsala så får se om man åker dit och tränar lite om inte Beckan pallar så får Frodan göra de :-)

Vart har de varma vädret tagit vägen?? NU är de ju riktigt kallt igen .-( Å kallare ska de bli .

Kommentarer
Postat av: Bim o Tuva

Hallå! Skönt att ni kom iväg iaf :) o att resan gick bra! Hade ni inte en V70? *Lost* Det är ringträning på tisdag igen om ni vill komma! Sista gången för oss innan debuten *Nervös* Vi får boka nån utst. tillsammans sen, Roadtrip :)

2008-05-14 @ 20:55:45
URL: http://www.misstakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0