Är så himla trött på mina bilar.....

Nu har jag min Volvo 945:a, som har stått still i ca 6 månader tills för 2 månader sedan. Då den fick ny motor och allt. Men tydligen inte tillräckligt. Varje morgon så måste man starta den med "startgas", man får springa fram och tillbaka, spruta i gas- vrida på nyckeln-spruta i gas- vrida på nyckeln- spruta i gas- vrida på nyckeln och gasa, har man tur så startar den då annars får man göra det sista några gånger till. Låter det som en roligt bil? NEJ!! E sååå himla trött på den. Men ett litet tag till så får jag stå ut. Laga den verkar vara helt hopplöst, vi tror att dom har satt i fel motorsort till min bil, och/eller kallstartsventilen. Någon som vill köpa den kanske?? Haha tänkte väl de....
Sälja den är ju helt lönlöst just nu, med tanke på att man kan få ca 18-22 tusen för den när den är hel så vill jag inte bara ha 5000 för den nu. Vad ska man göra lixom?

Idag började jag tidigt på jobbet :-) skönt att få sluta lite tididare igen. Så man har tid att göra nått innan man ska sova. Idag ska vi som sagt träna lite med Tuva, så hon vinner på Lördag, haha hon behöver inte vinna men hon kan visa att hon är duktig iaf.

Ååå vi har fått reda på att det finns ett stall ledigt inte så långt från jobbet, som vi kanske ska få hyra, måste renovera förs. Så då blir det hunddagis där med :-) Wee längtar tills på tisdag då vi skulle åka och kolla på det och prata med henne som har hand om det. *HOPPAS HOPPAS HOPPAS*
Finns ju lite mer möjligheter då, hundrastgårdar måste det ju kunna göras med tanke på att hästarna som har bott där måste ju ha vart någonstans. Vi ska åka och tjuvkika redan idag :-)

Just det, på tisdag nästa vecka då ska Becky kastreras, shit vad jag inte tycker att det är roligt .-(
Men men det är ju bäst för henne kan man säga. Hon löper, sen är hon skendräcktig så löper hon igen och är skendräktig. Hon måste ju få ledigt nån gång. Sen ska vi ändå inte avla på henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0