30 grader, grillning och hundbad :-)

Finns de nå bättre?
Igår va de nästan en perfekt dag. Annelie och jag kommer se ut som vi har blivit stekta lite för länge snart, haha sommaren har inte ens börjat, men igår va de f'n 30grader och vi satt ute på lunchen som vanligt.  Man blir bara brunare och brundare, de versta är att det inte är på själva kroppen utan bara armar ansikte typ, hela kroppen är ju kritvit sen :-S  Jag slutade kl 3, åkte hem, Fredrik sov som jag misstänkte :-(
Åkte till Zoo för att köpa hundmat till alla doggisarna, när ja va där uppe så prata ja med Annelie om att åka och grilla :-) bada hundarna. Så vi bestämde att de skulle vi göra.
Tog med mig Totte (pappegojan) oxå, men han ville bara till skogen han kunde inte umgås med oss, så han fick sitta med Beckan i buren, hon fick ju inte heller leka pga, sin JÄVLA operation. bara 20 dagar kvar som hon ska vara lugn, haha kul kul :-(  Vi grillakorv med bröd, de va riktigt gott faktiskt, med räksallad *mumma*
Frodo och Nilma lekte och lekte, Connie som jag har inackorderad, försökte ta några skutt hon me. Becky satt och grina mest hela tiden .-( Sen när vi hade blivit tillräckligt myggbitna så åkte vi hem.
Men tack, de va trevligt :-)


Frodo letar korv bitar som vi kastade i från resterna :-)
image51

Becky och Totte sitter i hundburen medans dom andra leker. inte kul att vara opererad :-(
image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0