Va e de för fel på idioten???

Fredriks chef är nog den idiotiska människan på denna jord.
Jag har haft svårt att sova i ca 1-2 veckor nu, vaknar mitt i natten och kan inte somna om.
Det gör inte saken lättare att IDIOTEN ringer till Fredrik kl 3 på natten, på hemtelen, hela huset vaknar jue.
å så less på honom.
Tillbka till mina sömnproblem, de är så himla utmattande att inte kunna sova, går och lägger mig typ 10 för att ja är såååå himla trött sen natten innan. Vaknar varje natt och kan efter de inte somna om, hade inte gjort nått om man kunde somna om.
när jag börjar tidigt på jobbet så går jag upp 05.15 kul att vakna 3 då?? nej, man hinner ju inte somna igen heller..... Nu är de helg får vi se hur de går då.

Ja e sååååå jävla röksugen, ska KANSKE gå ner till snickar Hasse och tigga till mig en cigg, men vill inte....
kan nog kanske hålla mig .-)

Så va ska man hitta på idag då? slutar 1 timme tidigare idag. Ja vill att Flodet ska bada :-)
Beckan har blivit mycket piggare nu, hon busar försiktigt...  de är 3½ dag kvar till stygnen e borta så ska hon va lugn ett X antal dagar, Nu ska ja gå ut och sätta mig .-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0