Min tid, din tid, våran tid.....

Tid, va e de??
Kan man "kräva" mer tid av en annan människa??
Tror inte det..... Men vad gör man om man behöver den där lilla extra tiden med den människan, och det inte finns någon tid över? Är jag krävande då?? hum.....
jag själv har ju så mycket tid över att ja inte vet va ja ska göra av den, man vankar runt runt, får konstiga tankar genom att bara tänka på fel saker hela tiden..... Men är de fel saker?? Om man är rädd, känner sig ensam och uttråkad....
Ska jag göra nått bättre av den egna tiden som jag har över då för att inte tänka lr göra fel? MEN VÅR TID DÅ? vart e den?

så vad har man gjort i helgen då?
I fredags, ingenting
i lördags, ingenting
I går, typ ingenting, kolla på när Fred och Jim jobba med att snickra ihop verandan..... Skit kul, NOT!!!

Idag är man på jobbet *snark* inte alls många hundar, dom flesta har ju semester till skillnad från en annan .-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0