Bästa överaskningen och bästa reklamfilmen

Haha två helt olika saker i rubriken men med en sak gemensamt, börjar med överaskningen som jag fick av Fredd idag när ja kom hem från jobbet.

JAG SKA FÅ ÅKA MED ANNLI TILL KOLMÅRDEN OCH HÄLSA PÅ DELFINERNA!!!



Shit asså de trodde ja aldrig, aldrig. har varit så avundsjuk på Annli så ni kan inte ana, men nu ska ja få följa med :-)
Den 18 juni, nästa onsdag så drar vi :-) Annli har vetat om det idag på jobbet, hon har tisslat och tasslat med telefonen, undrar vem som ska jobba med Bella då, så slipper hon jobba själv lixom..... Tack för att ni gör det möjligt att kuna haka på.

________________________________________________________________________

Sen har vi den bästa reklamfilmen som jag har sett på väldigt länge, skrattar och skrattar.
Det är Familjen Dafgårds - Kamasutra   Helt underbar, ni måste hålla med :-)

Skickar med en länk till er som inte har sett den   

http://www.youtube.com/watch?v=RyzAXlEF42M

__________________________________________________________________________

Becky och Zappo har lekt som f*n när vi kom hem, på ballkongen har dom jagat samma boll, Zappo fick den och Becky sliter ur den ur munnen på honom :-)

 
GE MIG BOLLEN SA JAG :-)

 
CONNIE VILL OXÅ VARA MED

Kommentarer
Postat av: Annelie

hihihi ja e bra på å tissla å tassla! Så kul att du oxå ska me!!!!!!!!!!!!!!! kramen

2008-06-11 @ 20:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0