Ja vill ha pengar och en ny bil.....

 


Va och besiktiga min ruttna idiot bil till volvo.... 4 punkter men tydligen inte så svåra....
Tutan och baklysena, sen har vi lamdarsondlampan (felstavat.nu) lyser utan att det är felvärden, så e väl bara att klippa av den sladden *blinkar* sen har vi då framvagns**** blabla.....
Men iaf, om det inte är svårt, det måste fixas innom en månad... *suckar*

har du hittat min lilla skruttbil på blocket, en turkos Caddy -97, som jag hemskt gärna skulle vela ha, eftersom jag mest transporterar hundar i min bil så är ju de den ultimata bilen, vist man kan ju bara åka två, så inte så lätt att sammåka, men fan hur ofta gör man det?? Fredrik skulle ringa på den, så vi får se om han gör det.


FIN VA??

idag fick Fred sin födelsedagspresent, den fans i en affär i solna, ett Playstation 3 (nu kanske han slutar tjata). Fan skulle vela spara pengarna till nyabilen ist, men de går ju inte att säga så, får skrammla ihop till 19.000:- ist :-(



Igår slog jag nog rekordet med att ha med hundar med mig hem från jobbet, fan fem stycken har jag hemma just nu, Mina 2 sen Keeper, Rufz och Connie. Får ju inte glömma skatan som är nästan lika krävande som hundarna .-)
Keeper ska hem i morgon :-) sen connie på söndag Rufz ska inte hem förens den 24 e så de e väl  14 dagar kvar.....
Nu ska ja städa jobbet lite, vi ska ha jobbintervju här i morgon *pirrigt* haha


C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0