Flytt......

Pratar me Fred som vanligt om flytt och så räknade ja för mig själv ca hur många gånger ja har flyttat sen ja va 16-17 år, när ja börja skolan i Uppsala och sen flytta hit till Märsta, MINST 12 gånger kom jag fram till, shit asså de e typ 1½ gång per år..... Lovade mig själv att efter ja hade flyttat till denna lgh så skulle ja inte flytta förens ja kunde köpa nått eget.....
Köper man nått så e man mera "fast" och man känner att de e "sitt egna"...
Men nu börjar de bli lite kris, vi kan inte bo 4 människor och 2 hundar plus gojja i en 2a som inte ens en barnvagn går in i.... Så ver inte om jag/vi kan vänta längre... Om ja ska ringa till sigtunahem och fråga om dom har nån man kan byta med?!
Men kände verkligen att de e inte så konstigt att man inte får någon "ro" i huvudet när man aldrig kan känna sig hemma, inte orkar man bry sig hur de "ser ut" hemma för man orkar lixom inte bry sig längre....
Ja hoppas att vi kan ordna så vi kan låna till en lgh lr hus.... Lite sent men ja blir bara glad OM de händer lixom.......


Kommentarer
Postat av: blocket

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/18927606.htm?ca=11s

2008-12-17 @ 09:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0