Visning på hus.....

Va  på visning i går i Grillby, mellan Bålsdad och Enköping (?)
Vet inte om ja tycker att den va värd pengarna dom skulle ha för den 1,9.... nje....
Babe och jag får kolla vidare... så sparade vi 2 hus på min mejl igår, så såg ja nu att de va visning idag, ja hoppas att Fred kan åka å kolla så kanske ja kan sluta tidigare.... Mycket intresserad :-)

Vi va ju hemma hos Mogge hela dagen igår så hundarna är helt slut fortfarande :-)
Kommer lite bilder därifrån.... Fatta hur mysigt de är att bo i det gröna


Jag, Mogge, Java, Frodo och Beckan......


Beck skäller ut Frodo för att han inte vill leka, Becky skäller ALDRIG!! :-S


Någon som vet va detta är för nått? Nått bett, lr gått i nått som sticks!
Har fått de förut när vi har vart där och hälsat på.



Bubba njuter i gräset :-)


Beckan vill att nån ska leka med henne.... Alla e trötta


Massa bollkastande blir de ju för hundarna :-)


Beckan lånade Pingis möhippekläder..... Min lilla Prinsessa :-)

Kommentarer
Postat av: Annelie

hahaha shit va söt!!!

2008-08-25 @ 09:07:32
Postat av: bella =)

2008-08-25 @ 11:04:33
Postat av: bella =)

härliga pics...

kul å ses här om dan!!!!

vill leka mer nån dag. pusss

2008-08-25 @ 11:05:22
Postat av: Bim

Nu är min bebis hemma igen, såå skönt! =) Om det är en röd ring (ser inte så bra på bilden) så kan det ju vara från en fästing. Då är det nog vetten för att ta det säkra före det osäkra. Hoppas att det är bra med Becky annars!

2008-08-25 @ 11:56:13
URL: http://misstakes.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hm har för mig att det kan bli sådär efter knottbett...

2008-08-25 @ 13:37:06
URL: http://web.telia.com/~u27012544/
Postat av: Bim

Ok, vad skönt då! Hatar fästingar. Tuva hade ca 10st varje dag på landet, som kröp då, men iaf. Usch, äckliga djur! Ska försöka komma iväg m Tuva till vet o röntgen med. Vore ju kul o se hennes resultat. Inte för att jag ska avla på henne, men det är ju ändå bra att veta till framtiden med belastning osv. Imorrn ska vi till Vallentuna o träna. Ska bli spännande! Kanske få lite råd o tips förhoppningsvis.

2008-08-25 @ 16:18:42
Postat av: Bim

Tack! Det värmer att höra ibland =) Hundvakten är ju ute m henne på luncherna nu, en timme om dan. Pratade med henne igår kväll då hon ju inte träffat Tuva på 5 veckor. Hon sa att hon var helt chockad och jätteglad över hur bra hon gick i koppel. Hon sa att jag måste ha tränat massor, för hon märkte så stor skillnad =) Glad På lördag ska jag börja bygga, eller göra "förarbetet" till hundgården. Spännande!

2008-08-26 @ 08:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0