Fredag och frisk :-)

Nu e man tillbaka på jobbet, lr ja va här i ons och tor men bara på morgonen. I onsdags morse va de nog min värsta dag i hela mitt liv..... hatar "pizzor" (att lägga en pizza) och mellan varje hund så la ja en pizza nästan .-( shit de va så himla jobbigt, trodde inte att de va för att ja va sjuk först, men sen eftersom de va så mycket så måste de fan vara de.......
Anli är ju helt underbar, hon sov hos sina päron första natten så de gick inte så fort för henne hit, men hon tog med sig sin pappa och kom. Då fick ja åka hem..... igår så jobbade jag morgon oxå, mådde inte bra och Anli vågade inte träffa mig, OM ja va sjuk så fick åka hem och krya på mig då oxå..... Vid typ 18-19 tiden igår när vi käkat middag så kände jag mig mycket bättre :-)

Så idag är man på jobbet igen, frisk och kry (så länge ja inte stoppar in huvudet i kylskåpet, som stinker, lr JAG tycker att de stinker).
Va ska man göra idag då när de är Fredag :-s ingen aning, har både Felix och Callie med mig hem, så har ingen aning alls..... Hoppas att vi ska hem till Mogge sen fiska kanske *ler*

I morgon ska vi äta kräftor hos mina päron :-) haha ringde och fråga när dom bjuder på kräftor och dom hade planerat att käka i morgon så de ska bli smaskens :-)

Ska ut me hundarna nu på jobbet, sen e de lunch....

Kommentarer
Postat av: Bim

Hej Gums. Skönt o höra att du mår bättre! Får se hur lång tid det tar på Renault, men det vore roligt att se hur du har det på dagiset =) Ringer sen! Pöss!

2008-08-08 @ 13:10:59
URL: http://misstakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0